2.2.2015

SIF Gruppen har fokus på strategisk udvikling

I SIF Gruppen, har vi altid fokus på at forbedre og udvikle os. Vi udfører derfor løbende kundeundersøgelser, for at måle kundernes tilfredshed. Den seneste undersøgelse blev foretaget i efteråret 2014 og har gjort os klogere på hvad vi gør godt og mindre godt.

Som virksomhed er det vigtigt at vi er bevidste om, at vi altid kan forbedre og udvikle os. Vi vil derfor løbende foretage kundeundersøgelser, for at afklare hvordan kunderne oplever os som leverandør og samarbejdspartner.  Da vi i efteråret 2014 gennemførte en kundeundersøgelse, fik vi nogle overordnede tendenser frem i lyset, som viser på hvilke områder vi er gode og stærke samt hvor vi skal have fokus på at blive bedre.
 

Glade og tilfredse kunder

Vi har ud fra resultaterne kunnet konkludere, at vores kunder overordnet er godt tilfredse med SIF Gruppen som leverandør og samarbejdspartner. De synes at vi er en professionel virksomhed som i høj grad lever op til deres forventninger og krav til leverandører. Vores kunder mener, at vi leverer værdiskabende løsninger og ønsker fortsat at anvende os som leverandør i fremtiden. De anbefaler os desuden også gerne til andre.

Resultaterne indikerer endvidere at vores værdisæt skinner godt igennem i forhold til den måde vi bliver opfattet på ude i markedet. Vi får eksempelvis specielt ros for vores engagement, effektivitet, troværdighed, kvalitet og gode humør. Kunderne har generelt meget positivt at sige om SIF Gruppen og fremhæver blandt andet vores søde, glade og kompetente medarbejdere. De værdsætter den personlige relation og dialog de har med os samt vores gode service og faglige dygtighed.
 

Plads til forbedring

Udover den positive feedback, fremhævede kundeundersøgelsen også nogle områder hvor vi kan forbedre os. Når det kommer til rettidig levering, overholdelse af aftaler, grundighed, pris og stabilitet var feedbacken ikke lige så positiv som de øvrige resultater, og det tager vi selvfølgelig til efterretning. Det er nogle områder som vi vil fokusere på og arbejde med i 2015. I de kommende måneder vil vi derfor arbejde strategisk med resultaterne og lave en plan for de nødvendige tiltag, således at vi kan blive den bedst mulige leverandør og samarbejdspartner for alle vores kunder.

Lars Mejlby

Salgs- marketing- og udviklingschef

SIF Gruppen · Generatorvej 12, 2860 Søborg · Tlf. 39 750 750 · sif@sif.dk

Vi bruger cookies ifbm. funktioner på hjemmesiden og til indsamling af statistik. Ved at klikke "Accepter alle", godkender du vores brug af cookies. Hvis du klikker på knappen "Afvis alle", sætter vi ikke cookies til statistik – vi benytter dog en cookie for at huske dit valg. Du kan også vælge hvilke formål, hjemmesiden må bruge cookies til.
Tilpas indstillinger